OGŁOSZENIE
dotyczące zbędnych i zużytych składników majątku ruchomego widniejącego w ewidencji Wydziału Gospodarki Materiałowo-Technicznej,
stanowiącego własność Komendy Wojewódzkiej Policji zs. w Radomiu, a będącego na stanie Komendy Powiatowej Policji w Przysusze
zgodnie z zapisami Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego Skarbu Państwa z dnia
21 października 2019 r. ( Dz.U. z 2023 r. poz. 2303 z późn. Zm.), Komenda Powiatowa Policji
w Przysusze informuje o zbędnych/ zużytych składnikach rzeczowych majątku ruchomego przeznaczonych do sprzedaży.
-
W przypadku zainteresowania zakupem należy złożyć ofertę dotyczącą zakupu składników rzeczowych majątku ruchomego zawierającą: nr pozycji z zamieszczonego wykazu, nazwę sprzętu, ilość, jednostkową cenę zakupu
(nie niższą niż cena zawarta na wykazie), imię i nazwisko, adres i telefon kontaktowy. -
Oferty wyłącznie w formie pisemnej, należy przesłać do dnia 18.10.2024 r. do godziny 10:00 (liczy się data
i godzina wpływu) na adres: Komenda Powiatowa Policji w Przysusze, plac 3 maja 8, 26-400 Przysucha
z dopiskiem „Oferta dotycząca zakupu – nie otwierać” lub złożyć w sekretariacie Komendy Powiatowej Policji
w Przysusze lub wysłać e-mailem na adres: kppprzysucha@ra.policja.gov.pl lub faksem 47 702-52-45.
Pliki do pobrania
-
Ogłoszenie
Data publikacji 08.10.2024 11:39(pdf 115.05 KB)